wtorek, 11 września 2007

wróciłem wreszcie z podróży, jestem już z głową naładowaną energią.

Włączyłem po powrocie komputer, pamiętałem z wyjazdowego "podglądu" starszy tekst Free Your Mind i stado upiornych, "myślących inaczej". Napisałem więc taki tekst, który chcę pokazać wszystkim ze względu na parę ciekawych spostrzeżeń. A oto tekst tego listu:
Free Your Mind - jest ok 23:52, pierwsze sekundy przy klawiaturze, ale pamiętam, że gdzieś po drodze kontakty laptop sieć i Twoja upiorna dyskusja z myślącymi inaczej. Jestem zmęczony zdrożony, nie chce mi się szukać Twoich starszych postów, ale w ten sposób stałeś się współtwórcą tematu, jego tytuł: "Profesor XXI wieku".
To jest niby coś podobnego do różnych starych para-socjologiczno-rewolucyjnych teorii o predyspozycjach ludzi do różnych ról społecznych, "diagnostycy i konstruktorzy", ale tak naprawdą piszesz o czymś zupełnie innym.
Prawdopodobnie zauważyłeś, intrygują mnie tematy dotyczące końca starej cywilizacji homo sapiens i w miarę uporządkowany obraz niektórych schyłkowych zjawisk, biegnących w tej ginącej formacji.
Podróżując w interesach spotkałem kilka a może jeszcze więcej bardzo ciekawych osób, porozmawialiśmy sobie dość ciekawie, wspominając ze śmiechem o profesorze XIX wieku, który bardziej ceni erudycję od pracowitego wysiłku kreatywnego umysłu.
Zajrzałem do bardzo cennego zapasu poglądów prawdziwych światowych elit, na temat bieżącej sytuacji w Polsce. Trafiłem też, lużno kartkując Twoje strony, na zjadliwe uwagi dotyczące cytowań "Wprost", a sam mam zamiar polecić krótki tekst Krystyny Grzybowskiej w nr 36 (2007) na str. 20 tego tygodnika. Tytuł: Karykaturzyści i masochiści.
Dobre opinie o Polsce w zagranicznych mediach są w naszym kraju niemile widziane.
Dlaczego nasze media nie cytują opinii o Polsce, wyrażanych przez "Neue Züricher Zeitung, uważanej za najbardziej wpływową gazetę w Europie? Cytuję Krystynę Grzybowską, bo rozmawiałem i słyszałem poglądy ludzi, których mogę uznawać za inspirowanych albo inspirujących podobne oceny Polski i sytuacji w Polsce. Kilka z tych poglądów najprawdopodobniej mogłoby zaszokować naszych podwórkowych lewaków, których nazw nie wspomnę. Jedna z nich na początek:
Ogromny szacunek dla rządu Kaczyńskich i niezwykle niska ocena aktualnego zespołu przywódców PO. Opinia sprowadza się się do takiego wniosku:
- Wygrana Platformy Obywatelskiej w Waszym Kraju mogłaby zakończyć się katastrofą gospodarczą i bardzo szybkim regresem cywilizacyjym. Tych zniszczeń, który może wam zafundować miernota Tuska, i nędzne ambicje jego idioten-teamu, Polska najprawdopodobniej nie będzie w stanie nadrobić już nigdy.
Musicie zrobić wszystko, aby PiS wygrał wybory minimum 60%, bo nikt w Polsce nie ma pojęcia jak wiele dobrego w Polsce się stało i dzieje, właśnie teraz łapiecie swoją szansę, a te wyniki gospodarcze, które teraz macie to jest znak tej szansy. Zróbcie wszystko, aby pozbyć się idioten teamu.
Będę to coś rozszyfrowywał jutro, teraz przekażę jądro tego spostrzeżenia: Szwajcarzy mówią mi, popatrz rząd niemiecki jest teraz nacjonalistyczny jak cholera, robią prawie to samo co w 1939 roku, tyle, że elegancko i w białych rękawiczkach. Francja, ten Węgier Sarkozy i Arabka Rachida Dati, francuska minister sprawiedliwości, są bardziej niż kiedykolwiek rządem francuskiego nacjonalizmu, podobnie brytyjczycy, już nic nie mówiąc o Rosji, Litwie, Łotwie czy Estonii. Nacjonalizm, w tym pozytywnym znaczeniu, polegający na asertywnej postawie, na umięjętności i chęci skutecznego działania w interesie własnego kraju budzi teraz aprobatę i szacunek na całym Świecie. Nawet Japonia, trochę wraca do twardszego rządu, w tym sensie stawiającego nawet na japoński nacjonalizm.
Wasz rząd Kaczyńskich jest pierwszym polskim rządem, chyba od 70 lat, naprawdę szanowanym przez poważnych ludzi tego Świata. Porozmawialiśmy o wielu konkretach. Mówią, czytajcie w Polsce takie rzeczy jak Forbes albo "Nowy Przemysł" http://wnp.pl/, to się wreszcie dowiecie ile wspaniałych rzeczy w Waszym kraju się wreszcie stało. Wreszcie ludzie biznesu, przyjeżdźający ze świata, spotykają w kontaktach z polską administracją rządową całe bataliony młodych, świetnie wykształconych ludzi, doskonale mówiących po angielsku i przede wszystkim z wyraźnym pro-polskim nastawieniu. Widać zależy im na Polsce i dbają o jej interes. I robią potężną pracę. Uwalnianie rynku energetycznego, telekomunikacyjnego, to potężna robota, wreszczie prowadząca Wasz kraj we właściwym, rynkowym kierunku. Rynek finansowy, ...
Jest już późno życzę więc Tobie i wszystkim Twoim i moim dyskutantom i przyjaciołom dobrej nocy.Po tych doświadczeniach i rozmowach uznaję ten pomysł z Obywatelskim Certyfikatem Zaufania za bardziej wartościowy, niż się spodziewałem.
Wbrew opinii Uczennic_vii_liceum nie jest to związane z koszmarną robotą, większość tej pracy już niestety machnąłem sam. Ale teraz jest trudniejsze zadanie, chodzi o nadanie tej robocie formy i jeszcze coś trudniejszego, chodzi o publiczną dyskusję i weryfikację, która rozmyje moje autorstwo, zamierzam utracić je w całości, tak aby ten certyfikat przestał być mój, a stał się obywatelski. Zrobiła się pierwsza w nocy, z potężnymi minutami, czyba skopiuję ten tekst na swojej stronie. Dobranoc.

Brak komentarzy: